You know i'll never ask you to change.

Heej! förlåt för jag inte har bloggat på nån dag men har inte mått så bra i veckan.. Men idag ska jag göra några inlägg bara för er skull :)

Igår var jag på utbildnings mässa i folketspark, var riktigt kul och nu vet jag nästan vad jag ska gå för linje och skola! Längtaaar. Hatar högstadiet.. hihi. Det ska ja iallafall vara lite kul att gå till skolan? right?
Så kommer bli kul att börja gymnasiet, få nya vänner och göra det man tycker är kul ;)
Tänker inte säga vilken linje jag ska gå.. tyvärr. FÖR att ja ska gå en "auditoin" också.


Efter utbildnings mässan så åkte jag och mamma upp till a6 och kollade på jackor.. Hittade ingen! :( Ska kanske åka ner imon på stan med. Och idag fyller mammi år, grattis <3


haha, målade för mitt ansikte för jag såg helt galen ut på den.. Men sara tog den är bilden på mig när vi va i gbg.. Fint väder va?




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det var galet! :)

Dude när vill du ha tillbaka din skinnjacka?:)<3

2010-11-18 @ 22:40:56
URL: http://sarantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0