fredag-lördag



Heeej.
Sitter just nu här med min pojkvän, nästan hela min släkt är här för min mamma fyllde år förra veckan, så vi firar henne osv.

Igår sov ja hos linus, eftersom han bor på en jävla ö så missade vi SÅKLART båtjävlen.. Satt i hamnen i ungefär en timma. Kallt så in i. När vi kommit hem så åt vi lite och kollade på house of wax, obehaglig film detdär.
Åkte hem vid ett, när ja kom hem åt jag och richard (min bror) pizza och kollade på en skit bra film.
Nu vet ni lite om mina två dagar. Haha..
Imorgon är det söndag och sen på måndag är ja ledig ;) hhihi

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

utomlands inlägg ^^hehe

2010-11-28 @ 11:31:00
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0