fredag

Hejhej!

Idag jobbade jag igen, började vid 10 så gick upp vid sju? Så jävla onödigt.
Har verkligen varit as trött idag. hihi. Efter jobbet så blev det stan med nikita, var jätte mysigt. Köpte present till min bror, en pösig jätte söt skjorta.. sand färgad, en t-shirt, och en vanlig vit topp. som sitter åt vid brösten och lös nerevid. Vet inte riktigt hur jag ska förklara den. Haha.. sen orkar jag inte ta bilder (a) sorry. Men hittade en bild på skjortan.



Efter stan så gick jag och nikita till ica och köpte glass. hihi. Träffade nikitas jättee söta systerdöttrar. Hur gulliga som helst! :*

Och eftersom nikita skulle vara barnvakt senare ikväll så gick vi till var och en.

Ska kanske sova hos min pojk imon, om han inte mår för dåligt. Han ahr feber och grejer nu.. Krya på dig älskling <3 så vi får se vad som händer imon. Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0