we can make the sun shine'

Godmorgon!

Klockan är just nu 10.14, haha. jag vaknade för en halvtimma sen kanske? Helt sjukt, har inte vaknat så tidigt på hela sommarlovet.. Men jag vaknade så tidigt idag pga att jag har väldigt ont i min nacke! Och lite feber oså. Hatar fan att vara sjuk på lov. Sjuk ska man vara när det är skola ;)

Idag kommer kanske min älskling om jag orkar det.. Mår inte bra just nu men ska äta snart så får hoppas jag blir bättre! Och på fredag så blir det ut och äta med nikita, och kanske några andra? Vet inte än :) Kommer bli mysigt. Vi drar nog in vid sex eller sju, eftersom jag ska jobba på dagen. Har typ inte varit "ute" på ganska länge nu så det ska blir kul :)


Kommentarer
Postat av: sofie

har svarat på din fråga nu :)

2010-08-04 @ 00:05:14
URL: http://ssofieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0